Witam po przerwie, copywriter wychodzi z ukrycia :) – vlog #13 wersja do czytania.

vlog#13 copywriter wychodzi z ukrycia

Ostatnio na blogu nie było zbyt wielu treści. Na kanale YouTube dodałam nowy film, dlatego pozwolę sobie tutaj również na aktualizację. Przed Tobą vlog #13 – wersja do czytania. Miłej lektury. Pod tekstem znajdziesz wersję wideo.

Cześć!
Tak, na początku roku zapowiadałam jakie mam piękne plany na nowe filmy i wpisy, a niestety… rzeczywistość zweryfikowała wszystko i po prostu temat bloga i kanału został zepchnięty na boczne tory. Wiele rzeczy i spraw się na to złożyło. Co prawda miałam nagrane zajawki filmików, ale zabrakło czasu, siły i motywacji do tego, by to wszystko poskładać w jedną całość.

Dlaczego Kraina Rozwoju nie działała tak długo?

Głównym powodem zepchnięcia Krainy Rozwoju na planetę niebytu, był mój rozwój zawodowy. Od początku roku dołożyłam wszelkich starań, by wypłynąć na szerokie wody jako copywriter. Nie było łatwo. Musiałam mierzyć się przede wszystkim ze sobą, ale finalnie myślę, że udało mi się osiągnąć to, co mniej więcej zaplanowałam na ten rok. Na pewno jest przede mną jeszcze wiele do zrobienia, ale cieszę się, że robię to, co robię i że jestem w tym miejscu życia, w którym jestem.

Kim jest copywriter? Czym się zajmuje?

Nie wiem czy wszyscy z Was wiedzą, czym zajmuje się copywriter. Otóż copywriter zajmuje się pisaniem tekstów na zlecenie. W zależności od zapotrzebowania piszę różne teksty użytkowe na potrzeby Internetu. Także, gdybyście potrzebowali tekstów na strony internetowe, artykułów, wpisów blogowych, opisów kategorii, opisów przedmiotów do sklepów internetowych, czy jakichkolwiek innych tekstów, to zapraszam serdecznie do kontaktu ze mną.

Lubię pisać teksty i bawić się słowem. Sprawia mi to radość i przyjemność. Najlepsze jest to, że nie mam sztywno wyznaczonych godzin pracy. Liczy się tylko efekt w postaci oddanego na czas tekstu. Różnie bywa. Czasami jest trochę więcej wolnego czasu i można go spożytkować na inne aktywności. A czasami trochę mniej i trzeba poświęcić więcej godzin, by wyrobić się na czas i spełnić oczekiwania klientów.

Na chwilę obecną uważam, że copywriting jest tym, co daje mi możliwość spełniania się zawodowego i życiowego. Dzięki niemu cały czas się rozwijam i wyznaczam sobie nowe cele. Udało mi się też usystematyzować pracę tak, że mogę powoli powrócić do pisania bloga i dalszego tworzenia kanału na YouTube.

A jak jest u Ciebie? Czym zajmujesz się zawodowo? Daj znać w komentarzach. Chętnie poznam Cię lepiej.

Pozostaw komentarz